OFERTA

Zwroty i reklamacje

I. Zwroty

  1. Klient ma prawo - zgodnie z art. 7 Ustawy z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny  odstąpić od umowy sprzedaży bez podania przyczyn składając stosowne oświadczenie na piśmie w terminie do dziesięciu dni od daty otrzymania produktu.
  2. W przypadku odstąpienia od umowy Klient jest zobowiązany do odesłania do siedziby firmy MAG. na własny koszt zakupionych towarów w oryginalnym opakowaniu wraz z wypełnionym oświadczeniem i dołączonym oryginalnym dowodem zakupu (paragon fiskalny lub faktura VAT) koniecznie z dopiskiem SKLEP INTERNETOWY.
  3. Zwracany towar musi być kompletny, nie może nosić śladów użytkowania oraz musi posiadać oryginalne, niezniszczone opakowanie producenta.
  4. Kupujący ma obowiązek należycie zabezpieczyć zwracany towar, aby zapobiec jego uszkodzeniu w transporcie.
  5. Koszt odesłania towaru ponosi Klient i te nie podlegają zwrotowi.
  6. Sklep nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych na koszt odbiorcy lub za pobraniem.
  7. Środki finansowe za zwrócony towar Klient otrzyma przelewem na wskazany w oświadczeniu numer rachunku bankowego w przeciągu 7 dni roboczych od momentu otrzymania zwróconego towaru.

II. Reklamacje

  1. Podstawą przyjęcia reklamacji jest dowód zakupu towaru (paragon fiskalny lub faktura VAT, plus karta towaru niepełnowartościowego).
  2. Na wszystkie produkty z tytułu niezgodności towaru z umową zakupione w naszym sklepie udzielamy reklamacji.
  3. Koszt przesyłki reklamowanego towaru pokrywa sprzedający.
  4. Reklamacja zostanie rozpatrzona i odesłana w ciągu 14 dni od daty dostarczenia uszkodzonego towaru pod adres firmy. Firma MAG informuję, że czas wykonania naprawy nie przekroczy 21 dni kalendarzowych.
  5. Różnice wynikające z indywidualnych ustawień komputera Klienta (kolor, proporcje itp.) nie mogą być podstawą reklamacji zakupionego towaru.
  6. W przypadku gdy towar jest niezgodny z umową kupujący może żądać:  w pierwszej kolejności - nieodpłatnej naprawy, jeśli naprawa jest niemożliwa lub wymaga nadmiernych kosztów albo jeżeli sprzedawca nie zdoła uczynić zadość takiemu żądaniu w odpowiednim czasie towar zostanie wymieniony na nowy.
  1. Sklep nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem.
  2. W chwili odbioru towaru kupujący jest zobowiązany sprawdzić stan i zawartość przesyłki. W przypadku stwierdzenia jakichkolwiek niezgodności lub uszkodzeń, prosimy o jak najszybszy kontakt z naszym sklepem. Wszelkie reklamacje z tego tytułu będą uwzględniane jedynie w przypadku spisania protokołu reklamacyjnego w obecności kuriera.

 

 

ZALOGUJ

KOSZYK

Twój koszyk jest pusty.

Transport

Kontakt

Masz pytania?

napisz

mag.outlet@op.pl